Która agencja SEO nie zasługuje na Twoją uwagę?

Która agencja SEO nie zasługuje na Twoją uwagę?

dobra agencja seoMamy dla Państwa kilka istotnych informacji o tym jakich agencji SEO lepiej unikać, jeśli nie chce się mieć problemów ze swoją stroną.

1. Agencja SEO, która myśli jedynie o linkach

Przy pozycjonowaniu trzeba dbać o linki, które będą prowadzić do strony. Niektóre agencje skupiają się jednak tylko na nich i nie biorą pod uwagę ich jakości. Dlatego ich działania często zostają oparte o spamerskie strony, na których hurtowo przygotowuje się linki, które tak naprawdę okażą się potem całkowicie bezwartościowe, a Google może nawet przygotować za to karę.

2. Firma tworzy „precle”

Precle to już czas przeszły. Ich era jest za nami. Jeśli firma będzie nastawiona na to, by pisać teksty o bardzo dużej ilości słów kluczowych bez większej wartości merytoryczne to niestety nie będzie dobrym wyborem. Tak już się nie pisze i tworzy się zamiast tego treści, które będą dawały czytelnikom jakąś potencjalną wiedzę. Dodatkowo Google nie będzie również akceptować duplikatów treści. Poza tym zwraca uwagę na treść pod kątem merytorycznym. Bada spójność, gramatyczność tekstów. Zwraca bardzo mocno uwagę na to czy strona ma niski współczynnik odrzuceń i wciąga klientów do tego, by często na nią zaglądać. Treści mają stać się pożywieniem nie dla wyszukiwarki ale dla czytelników.

3. Firma pozycjonująca gwarantuje szybkie efekty

Firma chce nam zagwarantować bardzo szybki efekty. To już powinno zaświecać czerwoną lampkę w głowie. Nikt nie jest w stanie zbudować pozycji w google w ciągu tygodnia, szczególnie gdy będzie chodziło o jakieś konkurencyjne frazy. SEO wymaga czasu i dlatego trzeba zaufać firmie, która będzie realizować takie działania zgodnie z tym co narzuca nam Google. Nie da się działać na łapu capu. O pozycje trzeba starać się miesiącami a niekiedy nawet latami.

4. Firma debiutuje na rynku

Jeśli szukamy dla siebie pozycjonerów warto wybierać firmę, która działa na rynku już dłuższy czas. Będzie to najlepsza gwarancja działania zgodnie z Google i na odpowiednim poziomie. Niestety firmy debiutujące nie są godne zaufania i często działają w taki sposób, by szybko pozycjonować. W SEO konieczne jest jednak doświadczenie i to kwestia niezwykle ważna, by w ogóle osiągać jakieś efekty

jaką firmę pozycjonującą wybrać5. Firma oferuje pakiety pozycjonujące

Jeśli firma oferuje takie same usługi dla małych firm i dużych przedsiębiorstw to kolejny sygnał, że coś jest nie tak. Każda firma ma inną specyfikę, każda fraza jest inna i inne są potrzeby. Dlatego trzeba również do tego dopasowywać działania SEO. Dobra firma zanim rozpocznie jakieś działania prowadzi solidne rozpoznanie i analizy, po których podejmuje decyzję o tym w jakiej formie będzie najlepiej działać. Najpierw realizuje się audyt SEO, a dopiero po nim proponuje wybrane formy działania.